KIM JESTEŚMY CO ROBIMY Z KIM PRACUJEMY CSR KLIENCI BIBLIOTEKA KONTAKT |
|
Heyday Health Care Łączymy rzetelność przekazu ze znajomością branży medycznej i farmaceutycznej z potrzebami mediów.
|
Nasze projekty realizujemy w oparciu o nowoczesne metody analiz marketingowych. |
Marketing, public relations i CSR w health care Łączymy rzetelność przekazu z atrakcyjnością informacji, znajomość branży medycznej i farmaceutycznej z potrzebami wszelkiego rodzaju mediów. Dbamy o to, by poczucie bezpieczeństwa, wzbudzanie zaufania i merytoryczny dialog z odbiorcami był autentyczną i atrakcyjną wartością, zaś kampanie edukacyjne czy działania z zakresu corporate PR bazowały na doborze najbardziej efektywnych, interaktywnych narzędzi. 1. wspieramy tworzenie misji i wizji, które są podstawą strategii komunikacji – z punktu widzenia i doświadczenia klientów, a nie produktu lub branży; 2. pomagamy stworzyć rozpoznawalne marki w branży medycznej i farmaceutycznej, przyjazne Klientom [od kreowania nowego brandu po relaunch istniejącej marki]; 3. tworzymy strategie działań promocyjnych i informacyjnych, dbając o wysoką efektywność i budowanie lojalności przyszłych odbiorców; 4. wykorzystujemy znajomość rynku health care do tworzenia raportów branżowych i analiz rynkowych oraz działań w zakresie szeroko pojętego media relations [od opracowań ekonomicznych po mailingi tematyczne]; 5. tworzymy i rozwijamy content marketing z uwzględnieniem specyfiki każdego medium oraz oczekiwań odbiorców, dbając o spójność treści - niezależnie od rodzajów kanałów komunikacji, które firma wykorzystuje w kontaktach z Klientami; 6. kształtujemy skutecznie świadomość prozdrowotną, bazując na rzetelnych źródłach, wiedzy medycznej, naukowej z dziedzin pokrewnych oraz raportach branżowych. Posiadamy doświadczenie w działaniach na rzecz centrów medycznych, koncernów farmaceutycznych, producentów suplementów diety czy eko-żywności, centrów fitness i wellness, usługodawców w dziedzinie rekreacji ruchowej czy dietetyki; 7. doradzamy przy start-upach oraz e-projektach promujących zdrowy styl życia i zapobieganie chorobom cywilizacyjnym; 8. prowadzimy lub konsultujemy działania z zakresu CSR, także w działaniach Klienta na rzecz wprowadzenia polityki jakości; 9. pomagamy w organizacji eventów, propagujących profilaktykę chorób i zdrowy, aktywny styl życia; 10. opracowujemy materiały informacyjne skierowane do potencjalnych akcjonariuszy [np. dla podmiotów obecnych na rynku NewConnect]. PR w branży health care nabiera coraz większego znaczenia i coraz dynamiczniej rozwija się w kierunku CSR. Wraz z restrykcjami prawnymi i zmianami w zawodzie przedstawiciela medycznego, dynamicznie rośnie znaczenie skutecznej komunikacji prowadzonej przez specjalistów. << powrót |
|
|